אני היורשת של אדם שסבל בעקבות גזזת. בעלי המנוח הגיש תביעה שנדחתה על ידי וועדת מומחים. הגשנו ערעור ובית המשפט הסכים לקבל פשרה לפיה וועדת מומחים תבחן את בעלי פעם נוספת על בסיס חומר רפואי שצורף לכתב התביעה. הוועדה התכנסה עוד פעם ושוב דחתה את התביעה. שוב פעם נאלצנו להגיש ערעור ושוב פעם הושגה פשרה בין הצדדים לבחינה מחודשת. כעת, הוועדה הואילה בטובה להכיר בבעלי כחולה גזזת. לצערנו, זמן קצר לאחר ההכרה הוא נפטר. אני רוצה לתבוע את הוועדה בגלל רשלנות מקצועית ואטימות. יכול להיות שבעלי היה יכול להרוויח מהפיצויים ולא לסיים את חייו בתחושה כה קשה ובמרדף אחר ועדות רפואיות. האם יש לי עילה?
על מנת לענות תשובה מלאה לשאלתך חשוב לדעת האם בעלך סבל טרם פטירתו מאחת מהמחלות המוכרות על ידי החוק. רק אם התשובה היא חיובית כי אז על פניו נראה שניתן לטעון שנמנע ממנו הפיצוי שהגיע לו אלמלא הדחיות הראשונה והשנייה.
תביעה כזו צריכה להוכיח כי וועדת המומחים סטתה מתפקוד סביר של וועדה והתרשלה בתפקידה.
עוד אציין כי אם בעלך המנוח נפטר כתוצאה מאחת המחלות המוכרות בחוק , את , בתור אלמנתו רשאית וזכאית להגיש תביעת שאירים לפי החוק ותהיי זכאית למענק חד פעמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. נפגעי גזזת רבים הוכרו כזכאים לפיצויים גם מבלי ששמם מופיע במאגר השמות,לכן העובדה שאין תיעוד רשום לקבלת ההקרנות אינו צריך למנוע הגשת תביעה. מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין בטרם הגשת התביעה כדי ש...
המשך תשובה