אובחנתי בגיל צעיר בתחילת שנות ה-50 כחולה פוליו, והמשפחה תמיד טענה שקיבלתי חיסון פגום שגרם להדבקה. לאני סובל מנכות אורתופדית רוצה לבדוק את זכאותי לפיצויים. האם ניתן עדיין להגיש תביעה למרות הריחוק בזמן?
שלום. למרות הריחוק בזמן ניתן עדיין להגיש תביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי הפוליו. נראה שעל פניו אתה עומד בקריטריונים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום קים, סבתך תוכל להגיש תביעה למענק חד פעמי כאלמנתו של נפגע גזזת מוכר שנפטר ממחלה המוכרת על ידי החוק. מדובר במענק חד פעמי ולא קבלת הקיצבה שקיבל סבך ז"ל. לפי החוק עם מותו של הנפגע מופסק תשלום הקיצבה...
המשך תשובה