אמא שלי עברה טיפולי גזזת כשעלתה לארץ בגיל 7. קיבלה בזמנו פיצוי חד פעמי. עכשיו התגלתה לה מנינגיומה בראש, נוירוכירורג שפענח את תוצאות ה- MRI שלה טוען שזה בגלל הטיפולים שעברה. האם היא זכאית לפיצוי?
שלום ריקי. גידול מוח שפיר מסוג מנינגיומה הינו מחלה מוכרת על פי החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת, לפיכך היא זכאית לפיצוי בגין מנינגיומה זו ויש להגיש בקשה להחמרת מצב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלוםרב, אני ממליצה לפנות למוסד לביטוח לאומי עם המסמך שמעיד שנקבעו לה 100% ניידות ותבקשי לקבל תעודת נכה בנוסף אולי לשקול הגשת בקשה לנכות כללית נוכח ההחמרה במצבך...
המשך תשובה