אסף יוחאי משרד עו"ד ומגשרים

אסף יוחאי משרד עו"ד ומגשרים

למשרד סניפים בבורסה ברמת גן, הרצליה ואילת , אילת (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק בפשיטות רגל ובמשפט האזרחי - מסחרי, לרבות דיני עבודה, הוצאה לפועל, משפחה, נזיקין ואימוץ, לרבות אימוץ ממדינות זרות. סניפים בתל אביב, הרצליה ואילת.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

למשרד שני סניפים: בהרצליה ובאילת, והוא כולל צוות מקצועי ומסור המאפשר לכל לקוח להרגיש בבית ולדעת שהוא בידיים הטובות ביותר.

 

למשרד ניסיון וידע רבים שנצברו במשך הזמן, הן בייעוץ משפטי והן בליטיגציה, והוא פועל תוך שיתוף פעולה עם בעלי מקצוע מתחומים שונים, במטרה להגיע למימוש של מלוא הזכויות המשפטיות עבור הלקוחות.

 

המשרד עוסק בתחומים:

 

• דיני עבודה -


ייצוג וליווי עובדים, מעסיקים ומנהלים בדיני עבודה ובסכסוכי עבודה. המשרד עוסק במקרים של פגיעה בזכויות העובד, קרן פנסיה, ימי חופשה, חוזי עבודה, הריון וחופשת לידה, תביעות פיצויי פיטורין וזכויות סוציאליות, ייעוץ בהליכים משמעתיים, הפליה, תאונות עבודה וייצוג מול ועדה רפואית ביטוח לאומי.


כמו כן, אנו מלווים עובדים זרים בתהליך הוצאת/ הארכת ויזת עבודה.


• הוצאה לפועל ופשיטות רגל -


שירות וליווי משפטי לחייבים ולזוכים בהליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל. אנו עוסקים בטיפול בכל תחומי ההוצאה לפועל: פשיטות רגל, איחוד תיקים, סיוע בהוצאה לפועל, חייב מוגבל, ביטול עיקולים, גביית חובות ועוד.


• נזיקין ורשלנות רפואית -


ליווי נפגעי תאונות או רשלנות, החל מהשלב המוקדם ביותר האפשרי לאחר הפגיעה, תוך ייעוץ בכל הנוגע לזכויות בקבלת טיפול רפואי, שמירת מסמכים, פניה לביטוח לאומי על פי הצורך וכדומה.


אנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ וייצוג משפטי בבתי משפט בכל הערכאות ובוועדות סטאטוטוריות שונות.


בין לקוחותינו נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות ילדים/ תלמידים, תאונות ספורט, תאונות רחוב, נפילות ו/או החלקות, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, תביעות כנגד ביטוח לאומי ומשרד הבטחון ונפגעי חיסון (גזזת, פוליו).

 

• דיני משפחה -


ליווי וייעוץ בהליכי משפחה מורכבים ורגישים, תוך שמירה על המבנה המשפחתי אך עם זאת מיצוי הזכויות. אנו מייעצים, מייצגים ומגשרים בנושאי הורות משותפת, הסכמי ממון, אפוטרופסות, הסכמי גירושין, פירוק שיתוף, מזונות, משמורת והסדרי ראייה.


• מקרקעין -


עבור אדם ממוצע מדובר בעסקה הגדולה ביותר. טעות או אי ידיעה, חוסר תשומת לב או אי הכרת כל הגורמים המשפיעים והרלוונטיים. כל אלו עשויים להשליך על חיים שלמים של משפחה. המשרד מודע לחשיבות הרבה ולהשלכות של עסקאות נדל"ן ועל כן אנו מפנים את מרב תשומת הלב לכל עסקה קטנה כגדולה.

 

• גישור -

 

במשרד מגשרת מוסמכת בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בגישור בתחומי עבודה, משפחה ובין חברות.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני עבודהדיני עבודה
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • פונדקאותפונדקאות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 06/10/2021

    תודה לכל הנפשות הפועלים במשרד עו"ד אסף יוחאי, על היחס האישי, החשיבה היצירתית מחוץ לקופסה והמאבק להשגת המטרה והתוצאה הטובה ביותר עבורי, לאחר שנכוותי לא פעם טוב לגלות כי יש על מי לסמוך
     

  • 06/10/2021

    עורך הדין אסף יוחאי הציל לי את הנכס! לאחר שנקלעתי למצב מורכב מאוד וסכסוך שלא נגמר, משרדים אחרים אמרו לי שאין סיכוי ולמזלי הגעתי בסוף למשרד עורך דין אסף יוחאי! הקשיבו לי בסבלנות, בחנו את המצב מכל זווית אפשרית ומצאו פתרון יצירתי! משרד מקצועי, הגון ותקתקני, ישר גרמו לי להרגיש בידיים הכי טובות שאפשר והצליחו לפתור בעיה של שנים רבות בחודשים ספורים. מומלץ בחוםם! תודה על הכל
     

מאמרים מאת אסף יוחאי משרד עו"ד ומגשרים
אסף יוחאי משרד עו"ד ומגשרים
פניה ישירה אל אסף יוחאי משרד עו"ד ומגשרים

למעלה