שלום רב לעו"ד, אני עברתי טיפולים לגזזת פה בארץ, כשהגעתי ממרוקו בגיל 7. האם גם אני זכאי לבקש פיצויים עבור זה או שרק אלה שעברו את הטיפולים בחו"ל זכאים? אודה לך על תשובתך,
שלום בבר
גם מי שטופל בישראל בין השנים 1946 ועד סוף 1960 ,נגד מחלת הגזזת, רשאי להגיש תביעה ולקבל פיצויים על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לצערי לא הצלחתי להבין את השאלה ,אבל אני מניחה שהשאלה היא איזה מסמכים צריכים להמציא לקבלת מענק שאירים. ראשית יש להוכיח שהמנוח אכן קיבל הקרנות נגד מחלת הגזזת בצעירותו. את המענק זכאית לקבל אלמנת...
המשך תשובה