שלום רב, בעקבות טיפולי הקרנות בגיל 11 חליתי בלוקמיה. איך אפשר להוכיח אבל שהמחלה נגרמה בגלל הטיפולים? תודה
שלום רב,
אין צורך להוכיח קשר בין לוקימיה להקרנות נגד הגזזת, הקשר הוכר ומוכר על פי החוק, כך שלוקימיה היא אחת המחלות המוכרות על פי החוק ללא צורך להוכחת הקשר הסיבתי בין השניים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהנחה שהגידולים שנמצאים בעור הפנים של אמך יאובחנו בבדיקה פתולוגית כגידולים מסוג BCC או SCC ניתן להגיש בקשה להחמרת מצב לאחר שהיא תנותח. אחוזי הנכות החדשים שייקבעו לה הם בהתאם לצלקות שיוותרו לאחר הניתוח...
המשך תשובה