בוועדת מומחים שעברתי בעניין הגזזת קיבלתי 35 אחוזי נכות. מה הדבר מקנה לי? והאם אני יכולה לערער על ההחלטה?
שלום ויקטוריה
הוועדה שקובעת אחוזי נכות היא וועדה רפואית. בעיקרון 35% נכות מקנים לה תשלום מענק חד פעמי בשיעור 56,000 ש"ח בערך . פרט לכך אחוזי הנכות לפי חוק זה אינם מקנים זכויות או הטבות אחרות.
ניתן לערער על החלטת הועדה הרפואית בתוך 60 יום ממועד קבלת החלטת הוועדה שלאחריו תוזמני לבדיקת רופאי ועדת רפואית לעררים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לצערי לא הצלחתי להבין את השאלה ,אבל אני מניחה שהשאלה היא איזה מסמכים צריכים להמציא לקבלת מענק שאירים. ראשית יש להוכיח שהמנוח אכן קיבל הקרנות נגד מחלת הגזזת בצעירותו. את המענק זכאית לקבל אלמנת...
המשך תשובה