שלום, אימא שלי עברה טיפולים בהקרנות בהגיעה לארץ. שמה מופיעה שקיבלה היא עמדה בעבר לפני יותר מ25 שנה בוועדות אך לא קבלה כלום בינתיים התגלה גידול קטן בשם מנינגיומה פחות מ-1 ס"מ ללא תסמינים נלווים האם כדאי לתבוע מחדש?
שלום. מנינגיומה היא אחת המחלות המוכרות על ידי החוק, אולם הנכות לא נקבעת על עצם קיום המנינגיומה אלא על הנזקים, הפגיעה והמגבלות שהגידול גורם. יתכן מצב שבו עצם קיומה של מנינגיומה לא יקנה אחוזי נכות במקרה שאין שום תסמינים נלווים. אני ממליצה להמשיך במעקב רפואי אחר המנינגיומה ו ובכל מקרה של הופעת תסמינים אפילו אם מדובר "רק" בכאבי ראש מומלץ להגיש בקשה להחמרת מצב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שלומית, החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מכיר ברשימה מאד מצומצמת של מחלות כקשורות להקרנות נגד הגזזת. למרבה הצער סרטן השד אינו מחלה מוכרת על ידי החוק ולכן לא ניתן לקבל פיצוי על נזקי מחלה זאת, מאידך, קר...
המשך תשובה