שלום. סבתי עברה טיפול למניעת מחלת הגזזת מאת קופת חולים בזמנו (1955). השאלה היא האם צריך לתבוע את קופת חולים של א"י, משרד הבריאות, או שתובעים את ביטוח לאומי שהוא משלם הגמלה?
שלום רב, התביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מווגשת למשרד הבריאות, לסניף המשוייך לאזור מגוריה של סבתך. משם התביעה מועברת למרכז הלאומי לגזזת בבית חולים תל השומר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, החוק לפיצוי נפגעי הקרנות לגזזת מכיר רק בגידולי עור סרטניים או ממאירים באזור הראש והצוואר.רק אחרי שתקבל את תוצאות הפתולוגיות של הניתוחים ורק אם יתברר שהנגעים היו סרטניים ניתן להגיש תביעה להחמ...
המשך תשובה