שלום. סבתי עברה טיפול למניעת מחלת הגזזת מאת קופת חולים בזמנו (1955). השאלה היא האם צריך לתבוע את קופת חולים של א"י, משרד הבריאות, או שתובעים את ביטוח לאומי שהוא משלם הגמלה?
שלום רב, התביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מווגשת למשרד הבריאות, לסניף המשוייך לאזור מגוריה של סבתך. משם התביעה מועברת למרכז הלאומי לגזזת בבית חולים תל השומר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום בר. בשאלתך לא ציינת את גובה אחוזי הנכות שקבעו לסבתך. לצערי לנפגעי גזזת מעט מאד הטבות מעבר לקצבה החודשית. למי שנקבעו מעל 90% נכות, יש זכאות על פי חוק לפטור מתשלום מס הכנסה,בנוסף ניתנת תעודת נכה שמ...
המשך תשובה