אבא שלי עבר טיפולים מהם נפגע בילדותו בגיל 6 עוד לפני שהמשפחה עלתה, הטיפולים היו במרוקו. בעקבות הטיפולים נותרו לו מספר צלקות גדולות על הראש וקרחות והוא קיבל בגלל זה פיצויים לפני ארבע שנים. לאחרונה התחיל לסבול ממחלת עיניים שבסופה ככל הנראה יתעוור. ואין לה טיפול. הייתכן קשר בין הטיפולים למחלה והא אפשר לברר סיכויי תביעה?
שלום טובה,
החוק לפיצוי נפגעי הגזזת אינו מכיר במחלת עיניים ,לצערי, ועל כן אביך לא יכול לקבל פיצויים בגין מחלה זו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. נפגעי גזזת רבים הוכרו כזכאים לפיצויים גם מבלי ששמם מופיע במאגר השמות,לכן העובדה שאין תיעוד רשום לקבלת ההקרנות אינו צריך למנוע הגשת תביעה. מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין בטרם הגשת התביעה כדי ש...
המשך תשובה