האם חולה גזזת שנקבעו לו 50% שנפגע בעבודה ונקבעו לו 20% יכול לקבל את שתי הקצבאות במקביל?
שלום גבע,
התשלום עבור פגיעה בתאונת עבודה אינו קשור לתשלום הניתן לנפגע גזזת ולנכות של תאונת העבודה אין כל קשר לנכותו בשל הגזזת, לכן הפיצויים ישולמו כל אחד בנפרד.
מאחר שהתשלום שמשולם לנפגעי הגזזת משולם לפי חוק הגזזת הרי שהוא אינו סותר ואינו פוגע בתשלומים שמשולמים על ידי המוסד לביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת קובע מספר קריטריונים שצריך לעמוד בהם כדי לעמוד בזכאות לקבלת פיצויים. ההקרנות ניתנו בין השנים 1946 ועד דצמבר 1960, ותנאי נוסף הוא שההקרנות ניתנו על ידי המדינה, הסוכנות היהוד...
המשך תשובה