יש לי שיתוק ברגל כתוצאה ממחלת הפוליו בה חליתי כתינוק בשנת 1952 במרוקו, מספר שנים לפני שעלינו לישראל. אני יכול להגיש תביעה לפי חוק הפיצוי לנפגעי פוליו? מהם התנאים שצריך לעמוד בהם כדי לקבל את הפיצוי?
מאז שנת 2012 גם תושב ישראל אשר חלה בחו"ל בטרם עלייתו לישראל יוכל לתבוע לפי החוק ובתנאי שיוכיח שקיבל בישראל טיפול או שנותח בשל מחלת הפוליו בישראל ,וזאת לא יאוחר משנת 1970. הוכחת הניתוחים או הטיפולים בישראל שבוצעו לא יאוחר משנת 1970 הינה קריטית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. הדרך להוכיח את הקשר בין הפוליו הישן לפוסט פוליו ממנו אתה סובל היא לקבל חוות דעת של מומחה המטפל במחלת הפוליו שיקבע שהמדובר בפוסט פוליו והחמרה של מחלה מהעבר. ...
המשך תשובה