היי, אבי זוכר באופן חד וברור שעבר טיפולי גזזת כשעלה לארץ בשנת 1965. אבל ניסינו למצוא תיעוד רפואי ולא הצלחנו לאתר כלום. איך אפשר להוכיח אחרת שהוא עבר טיפולים?
שלום לך אמירה,
החוק לפיצוי נפגעי הגזזת חל אך ורק על מי שקיבל טיפולים בהקרנות בין 01/01/1946 ועד סוף שנת 1960. לאחר מכן הופסק מתן הטיפול בהקרנות נגד גזזת באופן רשמי וממלכתי שכן התחילו לטפל במחלה בטיפול תרופתי.
לפיכך אין טעם לחפש הוכחות לכך שהוא קיבל טיפולי גזזת, שכן החוק לא חל על הטיפולים שהוא קיבל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאז שנת 2012 גם תושב ישראל אשר חלה בחו"ל בטרם עלייתו לישראל יוכל לתבוע לפי החוק ובתנאי שיוכיח שקיבל בישראל טיפול או שנותח בשל מחלת הפוליו בישראל ,וזאת לא יאוחר משנת 1970. הוכחת הניתוחים או הטיפולים בי...
המשך תשובה