בשנים האחרונות הופיעו נגעים מוגלתיים בקרקפת וגושים בצוואר, לפני כשבועיים עברתי ניתוחים והשתלת עור וממתין להורדת גושים מהצוואר. בעבר לפני עשרות שנים קיבלתי פיצוי חד פעמי של 10,000 ש"ח .
שלום רב,
החוק לפיצוי נפגעי הקרנות לגזזת מכיר רק בגידולי עור סרטניים או ממאירים באזור הראש והצוואר.רק אחרי שתקבל את תוצאות הפתולוגיות של הניתוחים ורק אם יתברר שהנגעים היו סרטניים ניתן להגיש תביעה להחמרת מצב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום גדי. בהנחה שאביך קיבל את ההקרנות במרוקו לפני שנת 1960 כחלק מההכנות לעלייה לישראל הרי שהוא בהחלט רשאי להגיש תביעה לפי חוק הפיצויים להקרנות נגד גזזת. לא ברור לי מה כוונתך ציסטות בראש אבל אם המדוב...
המשך תשובה