אני מוכר כנפגע פוליו יש לי שיתוק חלקי ברגל אחת מילדות. בשנתיים האחרונות אני חווה הידרדרות חולשת שרירים קיצונית גם ברגל השנייה, עייפות כרונית וכאבי מפרקים. הרופא המטפל אבחן אצלי תסמונת פוסט פוליו. האם אפשר להגיש תביעה להחמרת מצב בגין תסמינים אלו?
כמי שמוכר כנפגע פוליו אכן עדיין באפשרותך להגיש תביעה על החמרה במצבך. יש כמובן להצטייד בתיעוד רפואי המעיד על המגבלות התפקודיות החדשות והאבחנה של הרופא שלך בעניין הקשר בינן לתסמונת פוסט פוליו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, תביעת שאירים לאלמנה שבעלה נפטר כתוצאה ממחלה מוכרת על פי החוק אשר נישאה מחדש אינה רשאית וזכאית לקבלת פיצויים על פי החוק...
המשך תשובה