היי, אבי נפטר לפני כשנה, וקצת לפני מותו הוא החל בתהליך בקשה לפיצויים בעבור גזזת. הוא לא קיבל עוד תאריך לועדה רפואית, וכבר נפטר מסרטן. האם אוכל להמשיך את התביעה שלו? האם הכסף יכול לעבור ליורשים? אודה על עזרתך בעניין.
שלום סימה,
בשאלתך לא הבהרת בגין אלו מחלות הגיש אביך את תביעתו, אולם בכל מקרה עמדת המרכז הארצי לנפגעי הגזזת היא שכאשר אדם נפטר בטרם נבדק על ידי וועדה רפואית תביעתו מסתיימת ויורשיו אינם זכאים לקבל את הכסף.
אם אביך נפטר מסרטן שמקורו באזור הראש או הצוואר ואלמנתו בחיים ולא נישאה מחדש או שהיו לו ילדים קטינים בעת פטירתו,הרי שהם יכולים להגיש תביעה הנקראת תביעת שאירים ולזכות במענק חד פעמי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום עינב , לפי חוק הגזזת אין התיישנות על מקרים של החמרת מצב ואם מדובר בהחמרת מצב באחת המחלות המוכרות בחוק- כדוגמת המקרה של אמך שסובלת מגידול שפיר במוח, ניתן להגיש בקשה להחמרה בכל עת...
המשך תשובה