הבן שלי נולד ב-1982. בגיל 15 חודשים קיבל חיסון פוליו במרפאת טיפת חלב. כמה שבועות אחרי החיסון הוא התחיל להראות סימני חולשה ברגליים ועיכוב התפתחותי. הרופאים אמרו שהוא פיתח פוליו מהחיסון עצמו. היום הוא בן 42, סובל מנכות קבועה ברגליים ומוגבלות תנועה . רק עכשיו שמעתי שיש זכויות לנפגעי חיסוני פוליו פגומים. האם יש עדיין אפשרות לקבל הכרה ופיצוי אחרי כל השנים?
שלום. בשאלתך לא פרטת האם בנך מקבל תגמולים לפי החוק לפיצוי נפגעי פוליו.החוק לביטוח נפגעי חיסון אינו רלוונטי במקרה שלכם כיוון שניתן להגיש תביעה רק במשך 3 שנים מקרות המקרה.
אני ממליצה לנסות להגיש תביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי פוליו, במידה ולא הגשתם עד כה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. נפגעי גזזת רבים הוכרו כזכאים לפיצויים גם מבלי ששמם מופיע במאגר השמות,לכן העובדה שאין תיעוד רשום לקבלת ההקרנות אינו צריך למנוע הגשת תביעה. מומלץ ורצוי להתייעץ עם עורך דין בטרם הגשת התביעה כדי ש...
המשך תשובה