במהלך תביעה להכרה כנפגע גזזת, אבי נפטר מוות פתאומי (התקף לב) לא קשור למחלה. מי והאם אפשר בכלל להמשיך את התביעה? מה יהיה עכשיו?
דניאל תנחומי על מות אביך.
אם אביך נפטר במהלך בירור תביעתו ובטרם היא אושרה, ומאחר והוא לא נפטר מאחת המחלות המוכרות על פי החוק הרי שבירור תביעתו יופסק.
גישת המרכז הלאומי לנפגעי ההקרנות היא שעם מותו של אדם, שנפטר באמצע ברור תביעתו, מתה גם התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום עדינה, מכתב כמו שקיבלת נשלח לרבים נוספים. המדובר במענק חד פעמי שניתן לאלמנה/אלמן במקרה שבן הזוג נפטר כתוצאה מאחת המחלות המוכרות על ידי החוק. הכוונה בעיקר למי שנפטר מגידולים ממאירים שמקורם באזור...
המשך תשובה