סבא שלי בן 92, שיהיה בריא, והוא מעולם לא הגיש תביעה על ההקרנות שעבר כנער צעיר לפני העלייה לארץ. האם ניתן להגיש תביעה בגיל כזה, וכמה זמן נמשכת התביעה? האם מתחשבים בגילו המבוגר, ומזרזים תהליכים?
שלום יניב,
אין שום סיבה שסבך לא יגיש תביעה גם בגילו המתקדם, זאת כמובן בהנחה שיש לו נזקים כתוצאה מההקרנות שהם ברי פיצוי.
יש רק לקחת בחשבון שהתהליך של התביעה כולל הופעה של סבא בפני וועדת המומחים שיושבת בתל השומר ובפני וועדה רפואית באזור מגוריו. התהליך לוקח כשבעה שמונה חודשים בערך, אבל בהחלט יש התחשבות באנשים מבוגרים וניתן להגיש בקשה לקדם את התביעה באופן מיוחד לאור גילו המתקדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת מעצם מהותו מכיר בקשר סיבתי בין ההקרנות נגד גזזת לרשימה מאד מצומצמת של מחלות ואין צורך להוכיח לגביהם קשר סיבתי להקרנות. המחלות הן: התקרחות צלקתית בקרקפת, גידולי מח שפירים ומ...
המשך תשובה