אבי המנוח קיבל טיפולי הקרנה לראש בשנות ה-50. בעקבות הקרינה, הוא פיתח בגיל מאוחר יותר גידול סרטני באזור הראש והצוואר, שנקבע כי הוא קשור באופן ישיר לחשיפה לקרינה. האם יורשיו (אנחנו, ילדיו) זכאים להגיש תביעה בשמו או להמשיך הליך תביעה שהחל?
תנחומים על פטירת אביך. בעיקרון, על פי החוק אם מותו של אביך נגרם כתוצאה מגידול ממאיר באזור הראש והצוואר ,אלמנתו וילדיו הקטינים רשאים להגיש תביעת שאירים לקבלת סכום חד פעמי. ילדים בגירים אינם זכאים לקבלת פיצויים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום חי, הפיצויים לפי חוק הגזזת משולמים רק למי שהינו תושב ישראל לפחות 24 חודשים. מאחר ודודתך לא מתגוררת בישראל ואינה תושבת ישראל הופסק תשלום הקיצבה. כדי להמשיך לקבל אותה עליה לחזור לחיות בישראל ול...
המשך תשובה