שלום רב, בני הבכור, כיום בן 16, נדבק בנגיף הפוליו, הוא למרבה המזל לא סובל מהמחלה, אבל יש לו על פי הערכת הרופאים את כל התסמינים של המחלה. רציתי לדעת כיצד מחשבים את גובה הנכות שנגרמה לו כתוצאה מהמחלה? תודה מראש
שלום רחל
אין בתקנות הביטוח הלאומי, אשר לפיהן נקבעים אחוזי נכות, סעיף ספציפי לחולי פוליו. הנכות נקבעת בהתאם למגבלות והליקויים הגופניים מהם סובל הנפגע, כלומר הליקויים והנכויות מהן סובל הנפגע או ההשפעות המחלה גרמה,(תסמינים) הם אלו שמכתיבים את אחוזי הנכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. לא ניתנו הקרנות נגד פוליו אלא רק נגד מחלת הגזזת. התביעה מוגש ת למשרד הבריאות באזור מגורייך ואליה יש לצרף תיעוד רפואי המלמד על המחלות שלך, ספציפית מחלות המוכרות על ידי החק. לא ניתן לתת הסבר מפו...
המשך תשובה