סבי לקה בסרטן הדם בגלל טיפולי הגזזת וקיבל פיצויים לאורך חייו. לפני חודשיים וחצי הוא נפטר וסבתי נותרה לבדה. האם היא תוכל לקבל את הפיצויים במקומו או שמרגע שנפטר הפיצויים ייפסקו?
שלום קים, סבתך תוכל להגיש תביעה למענק חד פעמי כאלמנתו של נפגע גזזת מוכר שנפטר ממחלה המוכרת על ידי החוק. מדובר במענק חד פעמי ולא קבלת הקיצבה שקיבל סבך ז"ל. לפי החוק עם מותו של הנפגע מופסק תשלום הקיצבה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום שלומית, החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מכיר ברשימה מאד מצומצמת של מחלות כקשורות להקרנות נגד הגזזת. למרבה הצער סרטן השד אינו מחלה מוכרת על ידי החוק ולכן לא ניתן לקבל פיצוי על נזקי מחלה זאת, מאידך, קר...
המשך תשובה