ברצוני לדעת איך מנהלים ערעור על סכומי קצבה שנפגעו לנפגעת גזזת, כמה זמן זה לוקח והאם צריך ייעוץ משפטי?
שלום. החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מאפשר הגשת ערעור על גובה אחוזי הנכות שנקבעו לתובע. אין ערעור על גובה הסכום שנקבע ,אבל כמובן שאם יעלו בערעור את אחוזי הנכות זה ישפיע על גובה הפיצוי שישולם. יש להגיש ערעור לוועדה רפואית לערערים וזה לוקח מספר חודשים עד לברור הערעור . במקרה של ערעור מומלץ להיעזר בייעוץ משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק מכיר בזכאות של מי שחלה בפוליו בישראל או עבר בה ניתוחים עד לשנת 1970. משאלתך לא ברור היבן נולדת והיכן חלית והאם חלית בישראל. מעבר לכך אני ממליצה להזמין את התיק הרפואי ההיסטורי שלך מארכיון קופת חול...
המשך תשובה