שלום רב. הוצאתי רישיון ובקרוב אני מתכוון לקנות אוטו. שני ההורים שלי נכים חולים בפוליו, האם ניתן להוציא תו נכה ממשרד התחבורה בגלל זה?
האפשרות שתקבל תו נכה ממשרד התחבורה תלוייה בהרבה גורמים: האם להורים יש רכב משלהם או שאתה זה שמסיע אותם?
האם נכותם היא כזו שמצדיקה מתן תו נכה?
במידה וההורים סובלים מנכות משמעותית שמגבילה את יכולתם לנוע ללא רכב באופן שמסכן את בריאותם ואם אין להם רכב משלהם שלו יש תו נכה ואם אתה זה שמסיע אותם ממקום למקום ,תוכל לבקש תו נכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. התביעה מוגשת על פי החוק למשרד הבריאות. בתחילת התהליך אמך תתבקש להגיע לוועדת המומחים ולהצהיר בפניהם על נסיבות קבלת ההקרנות. בהמשך תוזמן לוועדה רפואית שם היא תצטרך להוכיח את הנזקים שנגרמו לה כתוצא...
המשך תשובה