אבי נפטר ממחלה ממארת שהופיעה בקרקפת. בילדותו עבר הקרנות נגד גזזת, לא הגיש תביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי גזזת כי חשש מהביורוקרטיה. האם אנחנו היורשים יכולים להגיש תביעה בשמו?
לפי חוק הגזזת רק אלמנה של נפגע גזזת וילדיו ה- אם היו קטינים בעת פטירתו רשאים להגיש תביעה שאירים. כמובן שיש קודם צורך להוכיח שהוא קיבל הקרנות נגד גזזת וזה יותר מורכב כאשר הנפגע נפטר. מומלץ במקרה זה להיעזר ביצוג משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק מכיר בזכאות של מי שחלה בפוליו בישראל או עבר בה ניתוחים עד לשנת 1970. משאלתך לא ברור היבן נולדת והיכן חלית והאם חלית בישראל. מעבר לכך אני ממליצה להזמין את התיק הרפואי ההיסטורי שלך מארכיון קופת חול...
המשך תשובה