רציתי לדעת איך מגישים בקשה לפיצויים עבור אדם שחלה בסרטן, ועבר טיפול נגד גזזת. למי מפנים את הבקשה? מה הפרוצדורה?
הבקשה מופנית למשרד הבריאות. יש טופס תביעה מיוחד שצריך לחתום עליו בפני עו"ד וטפסים נלווים שיש למלא. הבקשה נשלחת יחד עם תיעוד רפואי התומך בבקשה למשרד הבריאות באזור המגורים.
חשוב לציין שלא כל סרטן מוכר על ידי החוק כמחלה המזכה בפיצויים.
רק גידולים סרטניים שמקורם באזור הראש והצוואר מוכרים, בנוסף לכך מוכר גם סרטן הדם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, התביעה לפי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת מווגשת למשרד הבריאות, לסניף המשוייך לאזור מגוריה של סבתך. משם התביעה מועברת למרכז הלאומי לגזזת בבית חולים תל השומר...
המשך תשובה