שלום, בעקבות טיפולים נגד גזזת בגיל 10 אחרי שעליתי ממרוקו, סובל מכאבי ראש וצלקות מאז. אבחנו מספר גידולים לא ממאירים בראש אני רוצה להגיש תביעה. אמורים לפנות לביטוח לאומי? איך מגישים את התביעה? תודה
שלום רב,
התביעה מוגשת למשרד הבריאות באזור מגורייך באמצעות טופס תביעה ייעודי אותו ניתן למצוא בעזרת האינטרנט. ניתן כמובן להיעזר העורך דין לצורך הגשה וייצוג בתביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת מאפשר להגיש בקשה להחמרת מצב למי שהוכר בעבר כנפגע גזזת אך ורק בשל המחלות המוכרות בחוק. כל החמרת מצב אחרת אינה מהווה עילה להגשת בקשה. מאחר ושחמת הכבד אינה אחת מהמחלות המוכרות...
המשך תשובה