שלום רב לעורכת הדין, בתי חלתה בפוליו כשהייתה קטנה, הגשתי בקשה לפיצויים וקיבלתי. עכשיו, לאחר בערך עשרים שנה, מצבה הוחמר מאוד והרופאים אומרים שזו מעין פוסט טראומה מאוחרת. האם אני יכולה להגיש עכשיו שוב תביעה בגין החמרה? האם העובדה כי עברו כמעט עשרים שנה מונעת ממני להגיש תביעה?
שלום עופרה
בשאלתך לא הבהרת איזו תביעה הגשת עבור ביתך לפני עשרים שנה.
אם מדובר בתביעה לביטוח הלאומי הרי שהחמרת מצב קשה עליה את מדברת,שאני מניחה שמדובר בתופעות של פוסט - פוליו, מאפשרת הגשת בקשה להחמרת מצב.
במידה ויש לך שאלות נוספות את יכולה לפנות בייעוץ אישי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הנכות שנפסקת בוועדות הרפואיות של הגזזת היא על ירידה בשמיעה עקב פגיעה בעצב השמיעה בשל גידול מוח ולכן בד"כ הפגיעה היא רק באוזן אחת. הנכות הנפסקת בוועדות אחרות-לדוגמא נכי צה"ל , שם בדרך כלל המדובר בנזק...
המשך תשובה