גזזת פוליו בשנת 1949 עלית לארץ למחנה עולים. שמו לי על הראש חומר והורידו לי את השיער לאחר הקרנות. מה אפשר לעשות? האם אפשר לתבוע פיצויים?
שלום רב, מתיאור הטיפולים שקיבלת לאחר עלייתך לישראל עולה כי טופלת נגד מחלת הגזזת ואין קשר לפוליו. במידה ונגרמו לך כתוצאה מהטיפולים הללו נזקים באזור הראש והצוואר, כולל קרחות או צלקות בקרקפת ניתן להגיש תביעה לפי החוק לפיצוי הקרנות נגד גזזת. התביעה מוגשת למשרד הבריאות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מאז שנת 2012 גם תושב ישראל אשר חלה בחו"ל בטרם עלייתו לישראל יוכל לתבוע לפי החוק ובתנאי שיוכיח שקיבל בישראל טיפול או שנותח בשל מחלת הפוליו בישראל ,וזאת לא יאוחר משנת 1970. הוכחת הניתוחים או הטיפולים בי...
המשך תשובה