שלום רב, רק לאחרונה נודע לי שאחותי עברה חיסון פוליו בילדותה וחלתה בתחילת שנות ה-50 בארץ. לאחר מכן עברנו לחיות בצרפת, ואחותי נפטרה שם לפני כ15 שנה. האם אני יכולה כעת, לבקש בעבורה את הפיצויים בגין מחלת הפוליו?
אלזה שלום
מאחר שהחוק לפיצויי נפגעי פוליו חל רק על מי שהינו תושב ישראל , כהגשרתו בחוק, אין רלוונטיות לחוק הנ"ל לגבי אחותך ואין אפשרות להגיש תביעה בעניינה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תנחומים על פטירת אביך. בעיקרון, על פי החוק אם מותו של אביך נגרם כתוצאה מגידול ממאיר באזור הראש והצוואר ,אלמנתו וילדיו הקטינים רשאים להגיש תביעת שאירים לקבלת סכום חד פעמי. ילדים בגירים אינם זכאים לקבלת...
המשך תשובה