אבא שלי עלה ממרוקו ועבר טיפולי גזזת בילדותו. בשנים האחרונות הוא כבר לא גר בארץ אלא נמצא אצל אחי בצרפת. האם אני יכול לתבוע פיצויים בשמו, והאם בכלל מתקבלים פיצויים אם הוא לא גר בארץ? תודה מראש,
שלום חיליק,
רק מי שהוא אזרח ותושב ישראל רשאי להגיש תביעה לפי החוק, לפיכך מי שלא מתגורר בישראל לפחות 24 חודשים באופן קבוע אינו זכאי לקבל פיצויייפ.
התביעה היא אישית על כן לא תוכל להגיש תביעה בשמו ועבורו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום נוח, נפחת הינה מחלת ריאות, שבדרך כלל קשורה עם עישון. החוק לפיצוי נפגעי הגזזת קבע רשימה סגורה של מחלות המוכרות על ידי החוק ומזכות בפיצוי. נפחת או כל מחלת ריאות אחרת, כולל סרטן ריאות אינם מוכ...
המשך תשובה