שלום. אבי נפטר לפני שנה מאירוע לבבי. הוא היה חולה פוליו כשהיה ילד והחל לטפל בתביעה לקבלת פיצויים, אבל לא סיים את הגשת התביעה. האם אני יכול להשלים את התביעה ולהגיש אותה? תודה רבה
שלום שמוליק
הזכות לתבוע פיצויים לנפגע פוליו אינה עוברת בירושה ועל כן עם פטירת אביך בטרם הוגשה התביעה אין אפשרות להגיש תביעה עבורו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהנחה שבעלך קיבל את ההקרנות במרוקו לפני סוף שנת 1960, ואלו ניתנו כחלק מההכנות לעלייה לישראל ,יש סיכויים טובים שתביעתו תוכר. לאור מחלתו ומצבו לאחר הניתוח מאד מומלץ להגיש תביעה...
המשך תשובה