במידה וחולה גזזת נפטר, האם אשתי זכאית לקבל את הקצבה שלו או רק לקבל קצבת שאירים? תודה
במקרה של םטירת תובע שקיבל קצבה לפי החוק לפיצוי נפגעי הקרנות נגד גזזת, המוסד לביטוח לאומי מפסיק לשלם את הקיצבה שקיבל בחייו. האלמנה יכולה להגיש תביעת שאירים אבל גם היא לפי ההתניות הקבועות בחוק. כלומר, לא בכל מקרה ניתן להגיש תביעת שאירים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צר לי על מותו של אביך. בפנייתך לא ציינת באיזה שלב של בירור התביעה אביך נפטר. האם הוכר על ידי וועדת המומחים כמי שקיבל הקרנות? האם נבדק על ידי וועדה רפואית? לכן אין אפשרות לענות. בהנחה שהוכר על ידי ווע...
המשך תשובה