שלום. אמי עלתה ממרוקו בשנת 56' כשהייתה בת 20. היא עברה הקרנות וטיפולים נגד גזזת במרוקו. עכשיו היא בבית אבות וסובלת מדמנציה, ואני האפוטרופוסית שלה. האם אני יכולה להגיש בקשה בשבילה? האם העובדה כי היא חולת דמנציה יכול לבוא לרעתה? למרות שהיא זוכרת דברים מעברה בבהירות יותר מאשר דברים שקרו לאחרונה.
שלום רב,
העובדה שאמך חולת דימנציה יכולה להיות בעייתית במובן זה שהיא צריכה להעיד בפני וועדת מומחים שבראשה שופט בדימוס ,על ההקרנות שקיבלה.
אם היא זוכרת את האירועים ותוכל להעיד זה מאוד יעזור.
נשאלת השאלה מדוע לא הוגשה תביעה עד היום והאם אימך חולה באחת מחמש המחלות הקבועות בחוק אשר מזכות בפיצויים.
הייתי בודקת את הדברים מעט יותר ביסודיות לפני הגשת תביעה, כדי למנוע "טירטור" מיותר שלך ושל אמך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רפי שלום, מאז שתביעתה של אמך נדחתה בפעם השנייה חלפו כשנתיים וזהו זמן ארוך וממושך ולמרבה הצער טענת השיהוי הינה טענה נכונה מבחינה ומשפטית, לא ניתן כעבור שנתיים להגיש ערעור לבית הדין לעבודה על החלטת ו...
המשך תשובה