האם ניתן לקשר בין טיפול בגזזת בשנת 1956 ומלנומה שהתגלתה בצוואר עכשיו? כדאי להגיש תביעה?
שלום פליקס
בהנחה שהמקור של המלנומה הוא בצוואר ולא גרורות של גידול מאזור אחר בגוף,הרי שניתן לטעון לקשר בינו לבין ההקרנות נגד הגזזת ולדרוש שיכירו בנזק שנגרם כתוצאה מהמלנומה הזו.
אם טרם הוגשה תביעה הרי שבהחלט הייתי ממליצה על הגשת התביעה.
יש לזכור שבשלב ראשוני יש צורך לקבל הכרה בעצם קבלת ההקרנות נגד הגזזת, בטרם נבדקת הטענה על הקשר בין המלנומה להקרנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום. התביעה מוגשת על פי החוק למשרד הבריאות. בתחילת התהליך אמך תתבקש להגיע לוועדת המומחים ולהצהיר בפניהם על נסיבות קבלת ההקרנות. בהמשך תוזמן לוועדה רפואית שם היא תצטרך להוכיח את הנזקים שנגרמו לה כתוצא...
המשך תשובה