שלום, רציתי בבקשה לדעת מה גובה הקצבה בערך שמקבל נפגע גזזת, ולכמה זמן היא משולמת? סבתי עברה וועדה רפואית ונקבעו לה 40% נכות בגין הקרנות שעברה לפני עלייתה לארץ. אשמח לתשובה, מוטי
שלום מוטי
נכון לינואר 2014 גובה המענק החד פעמי הוא 93,179 ש"ח . הקצבה החודשית עבור 40% נכות עומדת על 860 ש"ח לחודש ,בערך.
מכתב המפרט את הסכומים שישולמו אמור להישלח מהמוסד לביטוח הלאומי.
הרבה בריאות לסבתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה של מחלה המוכרת בחוק -לדוגמא סרטן בעור הקרקפת, צריך להגיש בקשה להכרה בהחמרת מצב למרכז הלאומי לגזזת...
המשך תשובה