שלום, רציתי בבקשה לדעת מה גובה הקצבה בערך שמקבל נפגע גזזת, ולכמה זמן היא משולמת? סבתי עברה וועדה רפואית ונקבעו לה 40% נכות בגין הקרנות שעברה לפני עלייתה לארץ. אשמח לתשובה, מוטי
שלום מוטי
נכון לינואר 2014 גובה המענק החד פעמי הוא 93,179 ש"ח . הקצבה החודשית עבור 40% נכות עומדת על 860 ש"ח לחודש ,בערך.
מכתב המפרט את הסכומים שישולמו אמור להישלח מהמוסד לביטוח הלאומי.
הרבה בריאות לסבתך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום סול, כמו כל תשלום עבור שירותים שניתנים ,גם לשכר טירחת עורך דין יש להוסיף מע"מ ,שכן עורכי הדין /רופאים /רואי חשבון וכל נותני השירותים את מעבירים את המע"מ למשרד האוצר. הרבה פעמים אנשים לא מודעי...
המשך תשובה