שלום רב. נפצעתי בצבא ונקבעו לי 30 אחוזי נכות. אני מרגיש לאחרונה החמרה במצבי. האם אוכל לתבוע אחוזי נכות נוספים?
מיקי שלום
אין מניעה להגיש בקשה להעלאת דרגת הנכות. רצוי להיוועץ קודם באיש מקצוע ע"מ לוודא שאכן יש מקום לבקשה שכן הועדה החוזרת עשויה גם להפחית נכות שנקבעה בעבר, ולא רק להעלותה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן להגיש תביעה להכרת זכות 3 חודשים לפני השחרור משירות החובה. התביעה עצמה לא אמורה להשפיע על המשך השירות במשטרה. אין אפשרות לקבלת תשלום כספי כלשהו ללא קביעת נכות. נכות עד 9% כולל לא מזכה בכל תגמול....
המשך תשובה