שלום רב, לפני כ 9 שנים נגרמה לי פריצת דיסק במהלך שירות מילואים. הגשתי תביעת הכרה כנגד משרד הביטחון אך משרד הביטחון דחה את תביעתי להכרה. לצערי, עו"ד שלי בזמנו לא יידע אותי על זכות הערעור שהייתה לי באותה תקופה. האם ניתן עדיין לעשות משהו בנידון?
במקרים רבים ניתן לפתוח תיק לדיון מחדש באמצעות "ראיה חדשה". יתכן והדבר אפשרי גם במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורית שלום, הכי טוב לבקש את התיק המלא מהמיון ומהאישפוז. לפעמים המידע החשוב נמצא במסמכים שכביכול פחות חשובים ומרכזיים. ההפניה לניתוח תהיה כנראה בתיק ואם לא אפשר יהיה לבקש מצה"ל את התיק המלא, כולל ההפנ...
המשך תשובה