אני כרגע לפני קבלת החלטה עקב פציעה . במידה ותיהיה דחייה האם סיכוי ערעור הם נמוכים ? ומה עדיף - לערער לבית משפט או בקשה לעיון חוזר או שניהם אפשר ? פשוט קראתי באינטרנט וכתוב שסיכוי ערעור על החלטת דחייה הם נמוכים. האם זה נכון ?
ארז שלום
הערכת הסיכויים נעשית בכל תיק ותיק לפי נסיבותיו הספציפיות. . לא ניתן להעריך הסיכויים מבלי ללמוד את פרטי התיק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נטלי שלום, אפשר לבקש הגדלת אחוזי הפנסיה מטעמים בריאותיים. בכל הקשור למניעה של הפיטורין, אני מציעה שתתיעצי עם עו"ד העוסק בתחום דיני העבודה או עם ארגון נשות השוטרים....
המשך תשובה