שלום, בני נפצע בצבא ועבר ניתוח לשחזור רצועה צולבת, נקבעו לו כעת 10% נכות והשאלה אם יש מקום להגיש תביעה ו/או ערעור ? או שהסיכויים מראש קלושים??
קשה לענות בלי לראות את התעוד ובלי שהבן יבדק. זה תלוי במידת היציבות של הרגל ומצבו היום. לעיתים ניתוחים מסוג זה משאירים צלקת או פגיעה עצבית (אזור של חוסר תחושה) שיכולים להקנות נכות נוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום, אכן בד"כ ההחלטה היתה מתקבלת תוך 30-45 יום. בחודשים האחרונים יש עיכוב גדול, כתוצאה משינויים בנוהל העבודה באגף וההחלטות מתעכבות 3 חודשים ויותר. ...
המשך תשובה