אני נכת צה"ל 31% על פגיעה בגב. בעברי 2 לידות קיסריות בשל הפגיעה בגב. כעת פותחת החמרת מצב ורוצה לדעת האם יש סיכוי שיכירו בשתי הלידות הקיסריות כנכות מוסבת ( לפחות בצלקות ) והאם על נכות מוסבת יש תקופת התיישנות ומהי. תודה
אורית שלום
אין בעיה של התיישנות. צריך להוכיח כי מבחינה רפואית אכן נזקקת לניתוח בגלל הנכות המוכרת בגב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חגי שלום אפשר להגיש תביעה על מצב הברך. יהיה צורך להוכיח שמצב הברך קשור לתנאי השירות ושאכן נגרמה לך נכות. החלמה מהירה...
המשך תשובה