שלום שוחררתי בשנת 97 עם אחוז 1 נכות על פריצת דיסק האם אני יכול לתבוע על החמרת מצב? נוספו לי עוד פריצות דיסק בסמוך לפריצה הקיימת וכמו כן הפריצה הקיימת גם החמירה
עוז שלום
ניתן לבקש בדיקה חוזרת בגלל החמרת מצב אחת לחצי שנה. לאור ההחמרה במצבך יש מקום להגשת בקשה כזו. הנכות בפגיעה מסוג זה נקבעת לפי מידת ההגבלה בתנועות עמוה"ש, ולא לפי מספר הדיסקים הפגועים, כך שיתכן שנכותך לא תעלה, אבל שווה לנסות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דניאל שלום, נדיר שקצין התגמולים מזמן אליו (יותר נכון, אל החוקרים מטעמו), עדים, לשם שמיעת עדותם. הגשת העדויות, אם ישנן, נעששית בכתב, ויש מקרים שהדבר כלל לא נדרש - למשל בתביעה על חבלה שמתועדת היטב במסמ...
המשך תשובה