היי הוועדה רפואית קבעה לי 25% על הנפשי ועוד 5% על פיזי בסופו של דבר 29%. אני לא מצליחה לקבל מהם שום מידע על גובה התגמולים.. אשמח לקצת עזרה..
תגמול הנכות ב 29% הוא בערך 1260 ₪, ובנוסף יש הטבות נוספת כגון הנחה בארנונה, מענקים שונים. אם השתחררת בשנים האחרונות משירות חובה רוב הסיכויים שתהיי זכאית ללימודים ע"ח משהב"ט + דמי קיום בזמן הלימודים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דקל שלום, אפשר להגיש תביעה על ירידה בשמיעה. צריך לעיין בבדיקות השמיעה שלך כדי לראות האם מדובר אכן בירידה בשמיעה כתוצאה מחשפיה לרעש, והאם הירידה היא ברמה כזו שמזכה בנכות. ...
המשך תשובה