שלום תמר, נפצעתי בברך לפני כשנתיים במילואים והייתי בוועדות רפואיות ולפני כחצי שנה אף נמצא קשר סיבתי בין הפציעה לשרות המילואים הספציפי בו נפצעתי. אני אמור לעבור ניתוח בברך אך דרך כללית כי אגף שיקום נכים החליט להפסיק הטיפול בי וגם בגלל שאני גר בחו״ל כבר חצי שנה. האם אוכל להמשיך בתביעת משרד הביטחון אחרי הניתוח הפרטי שמתקשר לאותה פציעה שהוכחה?
דרור שלום
אפשר יהיה להמשיך הטיפול בתביעה במשהב"ט.
רצוי שתחדש הטיפול במשהב"ט כמה שיותר מוקדם, ואם אפשר אז אפילו לפני הניתוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נדב שלום, קצין התגמולים אוסף חומר רפואי אודותיך ולפעמים גם עורך ברור עובדתי לגבי תנאי השירות. כל התעוד מועבר למומחה גסטרו, שמזמין אותך לבדיקה וממליץ לקצין התגמולים האם לקבל או לדחות את התביעה. לצערנו...
המשך תשובה