שלום רב, בני משרת בגבעתי לקראת שחרור, ואתמול בזמן חופשת השחרור שלו נפצע בגבו. האם הוא יוכר כנכה צה"ל? תודה רבה
מיכאלה שלום
לגבי פציעה בחופשה חלים כללים שונים בהשוואה לפציעה בשירות. התנאים העיקריים שצריך לעמוד בהם הם שמדובר בחייל חובה, בחופשה מאושרת, שנפגע בתאונה ושנכותו 20% או יותר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור מכח מה שולם הפיצוי הכספי. חיילי חובה אמורים לקבל הטבות רק דרך חוק הנכים. יתכן והיתה לך נכות זמנית עליה קיבלתי תגמולים ואח"כ הנכות ירדה מתחת ל 10% ולכן הפסקת לקבל. ככל שיש לך תיק באגף השיקום, נ...
המשך תשובה