באמצע השירות הצבאי נפל עליי כיור בבסיס על הרגל, וריסק לי את כף הרגל. זו פגיעה שאגף השיקום מכיר בה?
דלית שלום
פגיעה מכיור בבסיס נחשבת פגיעה תוך ועקב השירות ותוכר ע"י אגף השיקום, בתנאי שנותרה נכות.
חשוב שיהיה לך דו"ח פציעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יפה שלום, לא ניתן להגיש ערעור לבית המשפט לאחר חלוף המועד, אולם ישנן דרכים אחרות לפתוח מחדש נושא שניתנה בו החלטה בעבר. צריך לבדוק אם במקרה שלך הדבר אכן אפשרי . לשם כך נדרשים פרטים מלאים יותר על ההליך...
המשך תשובה