הבת שלי התייבשה בטיול במסגרת קורס משקיות ת"ש ונאלצה להיות מאושפזת מספר ימים. האם היא זכאית למשהו מאגף השיקום?
טובה שלום
ניתן להגיש תביעה לאגף השיקום רק אם הארוע הותיר אחריו נכות. אם בתך החלימה ולא נשארה בעיה קבועה, אין מקום להגשת תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חנית שלום, לקראת הועדה הכיני רשימה מסודרת של הבעיות המגבלות והתלונות שלך כיום. הביאי איתך לועדה העתקים מהמסמכים הרפואיים העיקריים ומדו"חות עדכניים על מצבך. אפשר להגיע בליווי עו"ד לועדה וזה בהחלט מומל...
המשך תשובה