שלום רב, קבלתי בדואר מכתב שאומר שעלי להופיא בפני ועדה רפואית, והתאריך והמיקום אקבל הודעה נוספת. השאלה היא כמה זמן עובר עד קבלת המכתב השני בדרך כלל? האם כמה ימים או אפילו חודש ומעלה?
פרק הזמן עד ההודעה על התאריך נע בדרך כלל, בין ימים ספורים לחודש וחצי. זה תלוי במידת הקושי לשבץ ועדה מתאימה (יש ועדות שדורשות מומחיות מיוחדת וצריך לתאם עם רופא ספציפי), ובעומס שקיים באותו זמן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דקלה שלום, חבלה בחופשה מקנה זכויות לפי חוק הנכים רק אם גרמה לנכות בגובה 20% או יותר. במקרה כזה יש לבחור בין תביעה לפי חוק הנכים לבין תביעה נגד חב` הביטוח שביטחה את השימוש ברכב. תביעה כנגד חברת הביט...
המשך תשובה