שלום.בזמן שרות סדיר 1979 עברתי תאונה ,האם קיימת התיישנות??
אבי שלום
ההתיישנות היא בחלוף 3 שנים ממועד השחרור מהשירות, אולם אם קיים תעוד על ארוע התאונה והפציעה שנגרמה לך, ניתן לתבוע למרות ההתיישנות, שכן מדובר ב"חבלה רשומה".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערעור צריך להיו בכתב ויש לפרט בו את הנימוקים - מדוע אתה סבור שיש מקום לקבוע נכות גבוהה יותר. אפשר לצרף תעו דרפואי רלבנטי או חוו"ד. הגשת הערעור דרך האזור האישי, במייל או בדואר. רצוי מאוד להתיעץ עם ע...
המשך תשובה