במהלך תרגיל כלוחם בצבא נפלתי ממקום גבוה על הברכיים ונפצעתי בשתיהן. עברו בערך חמישה חודשים של בדיקות ומתברר שאני צריך לעשות ניתוח בברך שמאל, והחליטו לשחרר אותי מהשירות. האם אני אמור לתבוע את אגף שיקום לקראת הניתוח? מה זה אומר להגיש תביעה אני אצטרך להגיע לוועדה רפואית? אשמח להבין מה התהליך תודה רבה
אורן שלום
כדי שתוכל לקבל את זכויותיך עליך להגיש תביעה לאגף השיקום. מאחר והינך עומד לפני שחרור מהשירות חשוב שתגיש התביעה בהקדם!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חנן שלום, תעוד רפואי אפשר להזמין מצה"ל או מהמוסדות בהם טופל בנך. הזמנת תיק רפואי מצה"ל אפשר לעשות בפניה דרך אתר האינטרנט היעודי, לאחר תשלום אגרה. לגבי הנושאים האחרים אתה יכול לפנות לנציב קבילות ח...
המשך תשובה